Thursday, August 5, 2010

Drie Woorde en Hulle Spesiale Effek



+ LAAT MY HELP – Goeie mense en vriende doen dit wanneer hulle ’n naaste sien wat seer het, hulle spring in en help.

+ EK VERSTAAN JOU – ’n kragtige hulpmiddel om enige verhouding te genees en nader aan mekaar te kom.

+ EK RESPEKTEER JOU – ’n ander manier om liefde te betoon in alle interpersoonlike verhoudings.

+ EK MIS JOU – hierdie kragtige bevestiging vertel aan die ander persoon dat hulle belangrik is, dat jy hul nodig het en dit lekker is om saam met hulle te wees.

+ JY IS REG – die beste om enige argument te ontlont.

+ VERGEWE MY ASB. – heel en herstel gebroke verhoudings.

+ EK DANK JOU – dankbaarheid is ’n uitsonderlike vorm van beleefdheid.

+ REKEN OP MY – lojaliteit is ’n belangrike bestanddeel in enige verhouding.

+ EK IS DAAR – ’n groot geskenk om te gee vir ’n verhouding waarvan liefde en vriendskap hernuwe moet word.

+ GAAN VIR DIT – die beste manier om die ander persoon te ondersteun en motiveer om hulle drome en ideale te bereik.

EN DIE BONUS

+ EK LIEF JOU – die mees belangrikste drie woordjies wat al die bogenoemde omsluit.

No comments: