Tuesday, October 28, 2008

Wat is Belangrik vir Jou



Die plaasjapie en sy vriend het in die middestad naby ‘n plein verbygeloop. Dit was etensuur en die strate was gevul met mense wat haastig oppad is. Motors wat op hul toeters lê, taxies wat heen en weer verby jaag – die stads geraas was oorverdowend. Skielik stop die plaasjapie en sê, “Ek hoor ‘n kriek.”

Sy vriend sê, “Wat? Jy is seker mal. Daar is nie ‘n manier wat jy ‘n kriek in hierdie stads geraas kan hoor nie!”

“Nee, ek is seker daarvan,” sê die plaasjapie, “Ek hoor ‘n kriek.”

“Dis malligheid,” sê sy vriend.

Die plaasjapie luister aandagtig vir ‘n rukkie en stap oor die straat na ‘n groot beton plant houer waarin struike groei. Hy kyk en krap tussen die blare en takke van die struike en sowaar daar is die klein kriek. Sy vriend was oorbluf.

“Dit is ongelooflik,” sê sy vriend. Jy moet bo-menslike ore hê.

“Nee,” sê die plaasjapie. “My ore is glad nie verskillende van joune nie. Alles hang net af van waarvoor jy luister.”

“Maar dit kan nie waar wees nie!” sê sy vriend. “Ek sal nooit ‘n kriek in hierdie stads verkeer kan hoor nie.”

“Ja, dis waar,” kom die antwoord. “Alles hang af van wat is regtig belangrik vir jou. Kom, laat ek jou wys.”

Hy steek sy hand in sy broeksak, haal ‘n paar muntstukke uit en laat val dit op die sypaadjie. En toe, te midde van al die stads geraas wat steeds in hul ore weerklink merk hulle op dat almal binne ‘n radius van tien meter stop en omdraai om te kyk of dit nie dalk hul geld is wat verloor het nie.

“Sien jy wat ek bedoel?” vra die plaasjapie. “Dit alles hang af van wat is belangrik vir jou.”

No comments: