Wednesday, February 2, 2011

Aand Lofprysing (Puritein Gebed)


Voorsiener van alles, nog ’n dag loop ten einde en ek neem my plek op onder my groot Verlosser se folterpaal, vanwaar helende strome voortdurend vloei, waar salf uit gegiet word in elke wond, waar ek my opnuut was in die alles-reinigende bloed van U en ek die versekering verkry dat U geen sonde in my bemerk.
Maar ’n klein rukkie en ek sal gaan na die woning van my Vader en nie meer gesien word nie; help my om my gedagtes suiwer te hou, om my voetstap te verhaas, om te wandel asof elke oomblik my laaste is, dat my lewe vreugde mag wees en my dood oorwinning.

Ek dank U vir die aardse seëninge wat ek hier ontvang – die verfrissende luggie, die lig van die son, die voedsel wat die kragte hernu, die klere wat die liggaam oordek, die woning wat beskerm, die slaap wat rus gee, die sterreryke hemelruim van die nag, die somers windjie wat afkoel, die soete reuk van ’n blomme prag, die musiek van vloeiende strome, die blye gehegtheid van ’n gesin, familie en vriende.

Leer my tot my heil.
My beker loop oor.
Lei my om nie ondankbaar te wees oor die daaglikse genadegawes nie.
U hand giet seëninge uit oor ons.
U krag weer die kwade af.

Ek bring aan U die dank vir die geestelike genades, die warmte van geloof, die heerlike teenwoordigheid van U gees, die krag van U terughoudende wil en U verlossing van die bose.

Geseënd is my soewereine Majesteit YaHWeH.

No comments: