Thursday, February 17, 2011

Oggend Smekinge (Puriteinse Gebed)


O Elohim, die Skepper van alle goeie, ek nader U om genade vir nog ’n dag wat sy werk sal vereis en gebeure oplewer. Ek stap uit in ’n bose wêreld; ek dra saam met my ’n bose hart. Ek weet dat sonder U kan ek niks doen nie, dat alles waarmee ek te doen kry, hoe onskuldig dit ook al mag wees, ’n geleentheid bied om te sondig of af te wyk van U wee, tensy ek deur U krag onderskraag word. Hou U my regop, dan sal ek veilig wees.

Behou my bewustheid van die subtiele foute wat vastrap plek soek in my lewe, my geneigdheid om die afgode lief te hê, my karakter om besmet te raak met oortredinge, my lewenswandel van enige vorm van kwaad. Mag ek slegs besig wees met dit waarin ek U seëninge kan sien en U enige tyd kan nooi om daarna te kyk. Maak my geseënd in al my regverdige ondernemings of berei my voor vir teleurstelling. Skenk aan my nie rykdom of armoede nie. Voed my met voedsel wat geskik is vir my sodat wanneer ek oorversadig is ek U nie sal verwerp en sê, “Wie is YaHWeH ?” nie of wanneer ek arm is, sal steel en so die naam van my Skepper sal verydel nie.

Maak alle voedsel vir my geskik om te gebruik deur U wil en gebed. Leer my hoe om die wêreld te gebruik en nie te misbruik nie, om my talente te verbeter, om my tyd wys deur te bring, om die lewenspad in groot wysheid te bewandel, om guns te bewys aan my medemens en goed te doen aan hulle.

Aan U kom toe die heerlikheid.

No comments: