Thursday, January 20, 2011

Tevredenheid


Hemelse Vader, as ek moet lei in nood, ongekleed moet gaan en in armoede verkeer, laat my hart U liefde prys, U liefde ken, daardeur bedwing word, al word ek van alle seëninge weerhou. Dit is U genade om my te kwel en te beproef met gebrek, want deur die beproewinge sien ek my sonde en verlang verlossing daarvan. Laat my vrywilliglik aanneem ellende, hartseer en versoekinge as ek daardeur die sonde kan gewaarword as die grootste euwel en daarvan verlos word met dankbaarheid aan U met erkenning dat dit die grootste getuienis is van U liefde.

Toe U Seun, Yahshua, in my kom woon in plaas van sonde het Hy meer kosbaar geword vir my as die sondes wat voorheen in my geheers het. Sy goedhartige heerskappy het die tirannie van sonde vervang. Leer my om te glo dat indien ek ooit enige sonde oorwin ek nie net moet werk om dit te oorkom nie maar my Verlosser moet uitnooi om in die plek daarvan te kom woon, dat Hy vir my meer sal word as wat die vleeslike wellus was sodat Sy Heerlikheid, Krag en Lewe in my sal wees.
Derhalwe moet ek genade van Hom soek eerder as sonde, maar moet dit nie eis as ’n reg nie.

Wanneer ek bevrees is oor boosheid wat kom, vertroos my deur aan my te wys dat in myself is ek ’n sterwende, veroordeelde wrak maar in Yahshua is ek verlos en lewe; dat in myself vind ek leegheid en geen rus, maar in Yahshua is daar tevredenheid en rus; dat in myself is ek swak en nie in staat om goed te doen nie, maar in Yahshua is ek in staat om alles te doen.
Alhoewel ek Sy genade nou gedeeltelik ervaar, sal ek dit binnekort in perfektheid ervaar wanneer ek volkome met U verenig is en U alleen vir my voldoende sal wees, my totaal sal liefhê met sonde vir ewig vernietig.
O Majesteit, verhaas tog daardie dag.

No comments: