Wednesday, April 2, 2008

Hande


'n Gholfstok in my hande beteken nie veel nie.
'n Gholfstok in Ernie Els se hande beteken 'n paar miljoen rand.
Dit hang af in wie se hande dit is ..

'n Stok in my hande kan gebruik word vir selfverdediging.
'n Stok in Moses se hande het die see geskei.
Dit hang af in wie se hande dit is ..........

Twee vissies en vyf brode in my hande beteken 'n paar vis-toebroodjies.
Twee vissies en vyf brode in God se hande beteken kos vir duisende. Dit hang af in wie se hande dit is ..

Met spykers in my hande kan ek 'n kassie bou. Spykers in Jesus se Hande beteken oorwinning en verlossing vir die hele wêreld.
Dit hang af in wie se hande dit is ..

So, sit jou bekommernisse, jou vrese, jou hoop, jou drome, jou familie, jou verhoudings –ALLES - In God se Hande.


Onthou - Dit hang af in wie se hande jy is !

No comments: