Thursday, June 21, 2012

Lewens Waarhede


Indien jy vêr verwyder van YaHWeH voel, raai wie het getrek?

Vrees het geklop. Geloof het geantwoord – “Die een na wie jy soek is nie hier nie.”

Wat jy is, is YaHWeH se geskenk aan jou. Wat jy word, is jou geskenk aan YaHWeH.

Ek is YaHWeH se Melodie van die Lewe en Hy sing Sy lied deur my.

Ons kan nêrens heen gaan waar YaHWeH nie is nie, en waar Hy is, daar is alles volgens Sy orde.

Maak nie saak wat ookal in jou lewe gebeur nie, weet dat YaHWeH altyd vir jou Wag met ope Arms.

YaHWeH beloof ’n veilige landing, nie ’n kalm vlug nie.

Doen jou beste en slaap in vrede. YaHWeH is Wakker.

YaHWeH het ’n doel en ’n plan met my, wat niemand anders kan vervul nie.

Die Wil van YaHWeH sal jou nooit neem na waar die Genade van YaHWeH jou nie sal beskerm nie.

Ons is verantwoordelik vir die inspanning, nie die uitslag nie.

Ons hys die seile, YaHWeH maak die wind.

Begin om te brei en YaHWeH sal jou die wol gee.

Wanneer YaHWeH “Nee,” sê, is dit omdat Hy iets heelwat beter ingedagte het vir jou.

Die Taak voor ons, is nooit so groot soos die Krag agter ons nie.

Gebed: Moenie vir YaHWeH instruksies gee nie, meld net aan vir diens.

Dit is my besigheid om YaHWeH se Besigheid te doen en dis Sy Besigheid om na my besigheid om te sien.

Gemoedsrus is nie om van die storm te ontsnap nie, maar kalmte te midde van die storm.

Hoekom is almal altyd besig om rond te hardloop opsoek na YaHWeH, Hy is nie weg nie.

YaHWeH het my op aarde geplaas om ’n paar goed te doen, tans is ek so vêr agter dat ek vir ewig sal lewe.

Hy wat nie wil doen terwyl hy kan, kan nie, wanneer hy wil.

No comments: