Friday, August 15, 2008

Die Twee Bokse


Ek het in my hande twee bokse wat God my gegee het om te hou.
Hy het gesê,” Plaas al jou sorge in die swart boks en al jou vreugdes en seëninge in die goue boks.”
Ek het ag gegee op Sy woorde en my sorge en seëninge in die onderskeie bokse geplaas.
Alhoewel die goue boks elke dag swaarder en swaarder geword het, was die swart boks steeds net so lig soos op die eerste dag wat Hy dit vir my gegee het.

Baie nuuskierig het ek die swart boks oopgemaak om te bepaal hoekom die nie swaarder word nie want ek het verseker ‘n klomp sorge al daarin geplaas. Maar daar was ‘n gat in die bodem van die swart boks waardeur al my sorge geval het.
Hy het met ‘n sagte glimlag vir my gesê, “My kind, hulle is almal hier by my.”
Ek vra, “Vader, hoekom het U my twee bokse gegee? Hoekom die goue en ‘n swarte met ‘n gat in die bodem?”
“My kind, die goue is vir jou om jou seëninge te tel, en die swart is vir jou om hul te laat gaan en vir My te los.”

No comments: