Monday, July 7, 2008

Ek Glo…..


Ek glo-
Dit maak nie saak hoe ‘n goeie vriend iemand is nie, so nou en dan gaan hulle jou seermaak en ons moet hulle daarvoor vergewe.

Ek glo-
Dat ware vriendskap hou aan om te groei self oor die langste afstande.
Dieselfde geld vir ware liefde.

Ek glo-
Dat jy iets in ‘n oomblik kan doen wat jou hartseer vir ‘n leeftyd kan besorg.

Ek glo-
Dit sal my ‘n lang tyd neem om die persoon te word wat ek graag wil wees.

Ek glo-
Dat jy altyd geliefdes moet totsiens groet met liefdevolle woorde. Dit mag dalk die laaste keer wees wat jy hulle sien.

Ek glo-
Dat jy nog lank kan aangaan nadat jy al wou moed opgee.

Ek glo-
Dat ons verantwoordelik is vir wat ons doen, maak nie saak hoe ons voel nie.

Ek glo-
Dat óf jy beheer jou houding óf jou houding beheer jou.

Ek glo-
Dit maak nie saak hoe warm en stomend ‘n verhouding aanvanklik is nie, die passie verminder later dan beter daar iets wees om die plek daarvan in te neem.

Ek glo-
Dat helde is mense wat doen wat gedoen moet word wanneer dit nodig is ongeag die gevolge.

Ek glo-
Dat geld ‘n swak manier is om telling te hou.

Ek glo-
Dat ek en my beste vriend kan enigiets of absoluut niks doen en nog steeds die beste tyd saam geniet.

Ek glo-
Dat soms is dit die mense wat jy verwag wat jou gaan skop terwyl jy lê, die is wat jou weer ophelp.

Ek glo-
Dat soms wanneer ek kwaad is, ek die reg het om kwaad te wees, maar dit gee my nie die reg om wreed te wees nie.

Ek glo-
Dat net omdat iemand jou nie liefhet op die manier wat jy dit graag wil hê nie, beteken dit nie dat hulle jou nie liefhet met alles wat hulle het nie.

Ek glo-
Dat rypheid het meer te doen met die tipe en verskeidenheid ondervinding wat jy gehad het en wat jy daaruit geleer het en minder te doen met die aantal verjaarsdae wat jy al gevier het.

Ek glo-
Dat dit nie altyd genoeg is om deur ander vergewe te word nie
Soms moet jy leer om ook jouself te vergewe.

Ek glo-
Dit maak nie saak hoe erg jou hart gebreek is nie, die wêreld stop nie vir jou verdriet nie.

Ek glo-
Dat ons opvoeding en agtergrond ons mag beïnvloed wie ons is, maar ons is verantwoordelik vir wie ons word.

Ek glo-
Dat net omdat twee mense stry en baklei, beteken nie dat hulle nie lief is vir mekaar nie. Omdat hulle nie stry en baklei beteken ook nie die teendeel nie.

Ek glo-
Dat jy nie so gretig moet wees om ‘n geheim uit te vind nie. Dit mag jou lewe vir altyd verander.

Ek glo-
Dat twee mense na presies dieselfde ding kan kyk en steeds twee verskillende goed sien.

Ek glo-
Dat jou lewe in ‘n kwessie van ure verander kan word deur mense wat jy glad nie eens ken nie.

Ek glo-
Dat alhoewel jy mag dink jy het niks meer om te gee nie, sal ‘n vriend in nood na jou uitroep en jy sal die krag vind om uit te help.
Ek glo-
Dat kwalifikasies teen die muur maak glad nie van jou ‘n goeie mens nie.

Ek glo-
Dat die mense vir wie jy die meeste omgee in die lewe is die essensie van jou bestaan. Vertel hulle vandag hoeveel jy hulle liefhet en wat hulle vir jou beteken.

1 comment:

Anonymous said...

Baie oulike en goeie inskrywing!Dit laat mens baie nadink!