Friday, September 28, 2012

In My Hart...



Elke dag gaan ek my gaan.
Van moeilikhede raak ek gedaan.
Ek soek na blydskap diep binne my.
‘n Plek waar ek ‘n bietjie liefde kry
Maar ek weet U kyk deur my oë.
Sodat ek my pad
kan vind.
Na die Vader daar bo.
U is my lewensraam.

U laat my mooi lyk daar waar ek staan.
Daar gaan ek voort met my hart vol vreugde
Met my lewensverhaal.
Waarvan U is- die grootste gedeelte.

Ek raak weereens stil met my hart vol pyn.
En wanneer ek U vra, maak U my weer rein.
Ek gee my bietjie liefde aan U, liewe Heer.
U vergewe my net weer en weer.
So dankbaar is ek.
As my trane aflek.
Dat ek die smaak van sout-
as soet onthou.

Ek is baie klein.
Maar ook baie groot.
As ek dink aan die liefde vir U my
Pa.
Gee dit my ‘n hupstoot.
Ek is so lief vir U.
En U is so lief vir my.
Mag U vir ewig en altyd
In my hart bly.

Deur J. v Z.

No comments: