Thursday, April 8, 2010

Die Laaste Keer


As ek geweet het dis die laaste keer
dat ek jou aan die slaap sou sien raak,
sou ek meer moeite gedoen het
om jou warm toe te maak.

As ek geweet het dis die laaste keer
wat ek jou by die deur sien uitloop,
sou ek jou gedruk en gesoen het -
en jou teruggeroep het vir nog 'n drukkie.

As ek geweet het dis die laaste keer
dat ek jou stem sou hoor,
sou ek dit op band op geneem het
sodat ek dit weer en weer kon speel.

Ons leef so asof daar nog baie tyd oor is
om alles te doen wat ons graag wil,
maar sê nou vandag was die laaste kans !

Die Skrif sê:
" ons is maar 'n damp wat 'n oomblik verskyn en sommer weer verdwyn. "

Kom ons maak vandag tyd om te sê:

'Ek is jammer' of 'dankie' of 'ek waardeer jou'!

As môre dalk nie daar is nie, kom ons leef vandag voluit !

Waardeer elke dag die geliefdes rondom jou.

No comments: