Wednesday, November 26, 2008

Die Ander Kant


’n Man wat siek was besoek sy dokter, terwyl hy besig is om die ondersoek kamer te verlaat draai hy om na die dokter en sê, “Dokter, ek is bang om dood te gaan. Vertel my wat wag daar aan die anderkant vir my.”

Baie saggies antwoord die dokter, “Ek weet nie.”

“Jy weet nie? Jy, ’n gelowige man, weet nie wat wag aan die anderkant nie?”

Die dokter het sy hand steeds op die deurhandvatsel gehad, aan die anderkant van die deur was daar ’n gekrap en ’n saggies tjank. Toe hy die deur oopmaak spring sy hond na binne, in die ondersoek kamer, met sy stert wat waai en die ene blydskap om sy baas te sien.

Terwyl hy omdraai na sy patient sê die dokter, “Het jy my hond opgemerk? Hy was nog nooit vantevore in die ondersoek kamer nie. Hy het nie ’n idee gehad van wat is binne die kamer nie ........ Hy weet niks behalwe dat sy eienaar hier binne was en toe ek die deur oopmaak het hy ingespring sonder enige vrees.”

“Ek weet min van wat aan die anderkant van die dood is, maar ek weet een ding. Ek weet my Meester is daar en dit is genoeg vir my.”

No comments: